سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

98/4/6
10:36 ص

 

کالباس محک را بدون گارانتی خریداری نکنید. برای   خرید کالباس بر محکمراکزی را انتخاب کنید که همراه با دستگاه گارانتی آنرا را نیز ارائه دهند. خرید کالباس بر محک بصورت گارانتی دار کاملا به نفع مشتری خواهد بود زیرا میتواند هر گونه ایراد و نقص به وجود آمده در ترازو را با در اختیار گذاشتن دستگاه به نمایندگی بر طرف نماید. کالباس بر محک در مدل های مختلفی تولید میشود که از همین رو باید مشاوره ای را قبل از خرید دریافت نموده تا بتوانید نسبت به کسب و کار خود یک ترازوی مناسب را تهیه نمایید .

خرید کالباس بر محک اینترنتی

برای خرید اینترنتی کالباس بر محک باید فروشگاه هایی را انتخاب کنید که بصورت تخصصی تنها در زمینه تجهیزات فروشگاهی و کالباس بر فعالیت میکنند زیرا میتوانند مشاوره به نسبت بهتری را در اختیار شما قرار دهند. از مزایای خرید کالباس بر محک اینترنتی از فروشگاه معتبر این است که خریدار میتواند گارانتی محصول را دریافت نماید. گارانتی یکی از موارد بسیار مهمی است که برای خرید کالباس بر محک باید به آن توجه کنید زیرا دستگاه هایی که از گارانتی برخوردار نیستند را نمیتوانید به نمایندگی برای تعمیر بسپارید و باید هزینه آنرا به تعمیر کار بپردازید. در فروشگاه امکان خرید کالباس بر محک بصورت اینترنتی فراهم شده است و افرادی که نمیتوانند بصورت حضوری برای خرید مراجعه کنند میتوانند بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند تا در مدت کوتاهی برای آنها ارسال شود.

فروشگاه اینترنتی محصولات محک همچنین امکان خرید کالباس بر محک را بصورت تلفنی نیز امکان پذیر کرده است. کارشناسان فروش این فروشگاه همچنین آمادگی دارند تا بصورت تلفنی نیز مشاوره قبل از خرید و همچنین ثبت سفارش را برای خریدار انجام دهند. فروشگاه از کاملترین و تخصصی ترین فروشگاه های سطح کشور است که انواع تجهیزات فروشگاهی از جمله کالباس بر محک را به سراسر کشور عرضه میکند.

 

 


  

98/4/3
3:50 ع

 

از با کیفیت ترین و نام آشناترین ترازوهایی که در کشور ما تولید و عرضه میشود ترازوی محک میباشد. افرادی که در صنوف مختلف فعالیت میکنند و ترازو به عنوان یکی از تجهیزات ضروری آنها محسوب میشود حتما با   ترازو محک  به خوبی آشنایی دارند و با مدل های متعدد آن از گذشته تا کنون سر و کار داشته اند. شرکت محک با در نظر گرفتن نیاز کشور در سال 1377 فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر به یکی از عمده تولید و عرضه کنندگان ترازو به داخل و همچنین  دیگر کشورها محسوب میشود.

انواع ترازو محک

ترازوی محک در دو مدل تولید و به بازار عرضه میشود که یک مدل ترازو محک فروشگاهی و دیگری ترازو محک صنعتی است. ترازو محک فروشگاهی همانطور که از نامش پیداست برای فروشگاه ها مناسب است و فروشندگان نسبت به صنف و نیاز خود میتوانند یک مدل ترازوی محک مناسب کار خود را خریداری کنند. ترازو محک صنعتی نیز از انواع ترازوهای محک محسوب میشود که برای توزین اجسام سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرد. از این نوع ترازو محک در انبارها و مراکز خریدی که قصد توزین بار با حجم بالا را دارند استفاده میشود.

ویژگی های ترازو محک

از ویژگی های ترازو محکحساسیت توزین آن میباشد که در این زمینه بسیار دقیق عمل میکند و بطور مثال ترازوی 50 کیلویی محک از دقت 2 گرم برخوردار است که نشان دهنده حساسیت بالای آن میباشد. از ویژگی های ترازوی محک باید به گارانتی معتبر آن اشاره نمود. کلیه ترازوهای محک از گارانتی بلند مدت برخوردار هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد دستگاه میتوانید آنرا به یکی از نمایندگی های تعیین شده توسط شرکت محک واگذار کنید تا کلیه تعمیرات آنرا انجام دهند. یکی دیگر از ویژگی های ترازوی محک قیمت مناسب ترازوهای تولید شده این شرکت میباشد و میتوانید با پرداخت مبلغ مناسب یک ترازو با کیفیت و دقت بسیار بالا را از بزرگترین فروشگاه باسکول و ترازو خریداری کنید.

 

 


  

98/4/2
2:34 ع

 

باسکول های محک که برای توزین اجسام سنگین کاربرد دارند امروزه و با پیشرفت تکنولوژی بصورت دیجیتال تولید میشوند. باسکول دیجیتال محک امکان نمایش وزن محصول بصورت دیجیتال را بر روی صفحه نمایش خود فراهم میسازد. باسکول دیجیتال محک قابل مقایسه با باسکول های قدیمی نیست و از مزیت های بسیار زیادی برخوردار میباشد. از مزیت های باسکول دیجیتال محک در دقت آن میباشد. دقت باسکول دیجیتال محک بسیار بالاست و دیجتالی بودن آن این ویژگی را به وجود آورده است تا توزین صورت گرفته بصورت کاملا دقیق به نمایش در آید. باسکول دیجیتال محک در انواع مختلفی تولید میشود که برخی از آنها از امکانات زیادی برخوردار هستند. 

 

برخی از مدل های باسکول دیجیتال محک قابلیت اتصال به پرینتر را دارند که امکان چاپ رسید را فراهم میسازد. بعد از توزین، چاپگر ترازو میتواند رسید محصول را صادر کرده و در اختیار خریدار قرار دهد. باسکول دیجیتال محک از صفر کننده خودکار برخوردار میباشد که میتواند بعد از توزین وزن را مجددا صفر کرده تا برای توزین بعدی آماده شود.

 

در باسکول های قدیمی اینکار باید به صورت دستی انجام میشد که همین موضوع عمل به صفر رساندن وزن را کمی با تاخیر مواجه میکرد. در برخی از مدل های باسکول دیجیتال محک حافظه ای تعبیه شده است که این حافظه برای ذخیره قیمت کالاها مناسب میباشد و میتواند تا 10 قیمت را در حافظه خود ثبت کند. این فروشگاه انواع باسکول دیجیتال محک با قیمت مناسب و بصورت گارانتی دار را بفروش میرساند. بزرگ ترین فروشگاه باسکول و ترازو که بصورت اختصاصی در زمینه فروش ترازو فعالیت میکند از تیم پشتیانی و فروش با تجربه ای برخوردار است که میتوانند اطلاعات کاملی را از محصولات و باسکول در اختیار شما قرار دهند تا خرید آگاهانه تری داشته باشید. انواع باسکول دیجیتال موجود در فروشگاه را میتوانید بصورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری نمایید و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

 


  

98/4/1
10:18 ص

 

فروشگاه های زنجیره ای بسیاری در حال حاضر در ایران فعالیت می کنند که برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. از جمله اموری که این دسته از فروشگاه ها می توانند بر روی آن تمرکز نمایند تسریع در فرایند خرید و تسویه حساب مشتریان می باشد. به طور معمول اکثر مشتریان مدت زمان بسیاری را در پشت باجه صندوق منتظر چاپ فاکتور خرید خود می مانند و همین امر سبب نارضایتی آن می شود از این رو به این دسته از فروشگاه ها همواره توصیه می شود که برای این منظور از لیبل پرینتر استفاده نمایند.

لیبل پرینتر چیست

لیبل پرینتردر اصل دستگاهی از خانواده چاپگر هاست که با سرعت بسیار بالایی قادر است تا انواع فاکتور خرید فروشگاهی را چاپ و در اختیار مشتریان قرار دهد. این دستگاه که توانایی اتصال به صندوق های فروشگاهی را دارد قیمتی مناسب داشته و می توان اینطور گفت که با توجه به کارایی بالای آن قیمت مناسبی داشته و کلیه فروشگاه های زنجیره ای و همچنین کلیه فروشگاه هایی که از صندوق فروشگاهی بهره منده هستند می توانند نسبت به خرید لیبل پرینتر با کیفیت و ارزان موجود در بازار خریداری نمایند.

لیبل پرینتر را از کجا تهیه کنیم

یکی از دغدغه های بسیاری از مدیران فروشگاه های موجود در سطح شهر این است که فرصت زیادی برای مراجعه به بازار و خرید لیبل پرینتر به صورت حضوری ندارند از این رو به این دسته از مدیران فروشگاه ها توصیه می کنیم تا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لیبل نسبت به بازدید از انواع لیبل پرینتر های موجود بر روی سایت ، بررسی و مقایسه آنها با یکدیگر و خرید آنلاین لیبل پرینتر مناسب خود اقدام نمایند. مطمئنا خرید اینترنتی لیبل پرینتر دارای مزایای بسیاری است که از مهم ترین آنها می توان به صرفه جویی در وقت ، در دسترس قرار دادن تعداد بیشتری از لیبل پرینتر ها برای مقایسه و انتخاب و همچنین خرید آسان تر و گاها همراه با تخفیف اشاره نمود. 

 

 

 


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ