سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

98/4/3
3:50 ع

 

از با کیفیت ترین و نام آشناترین ترازوهایی که در کشور ما تولید و عرضه میشود ترازوی محک میباشد. افرادی که در صنوف مختلف فعالیت میکنند و ترازو به عنوان یکی از تجهیزات ضروری آنها محسوب میشود حتما با   ترازو محک  به خوبی آشنایی دارند و با مدل های متعدد آن از گذشته تا کنون سر و کار داشته اند. شرکت محک با در نظر گرفتن نیاز کشور در سال 1377 فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر به یکی از عمده تولید و عرضه کنندگان ترازو به داخل و همچنین  دیگر کشورها محسوب میشود.

انواع ترازو محک

ترازوی محک در دو مدل تولید و به بازار عرضه میشود که یک مدل ترازو محک فروشگاهی و دیگری ترازو محک صنعتی است. ترازو محک فروشگاهی همانطور که از نامش پیداست برای فروشگاه ها مناسب است و فروشندگان نسبت به صنف و نیاز خود میتوانند یک مدل ترازوی محک مناسب کار خود را خریداری کنند. ترازو محک صنعتی نیز از انواع ترازوهای محک محسوب میشود که برای توزین اجسام سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرد. از این نوع ترازو محک در انبارها و مراکز خریدی که قصد توزین بار با حجم بالا را دارند استفاده میشود.

ویژگی های ترازو محک

از ویژگی های ترازو محکحساسیت توزین آن میباشد که در این زمینه بسیار دقیق عمل میکند و بطور مثال ترازوی 50 کیلویی محک از دقت 2 گرم برخوردار است که نشان دهنده حساسیت بالای آن میباشد. از ویژگی های ترازوی محک باید به گارانتی معتبر آن اشاره نمود. کلیه ترازوهای محک از گارانتی بلند مدت برخوردار هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد دستگاه میتوانید آنرا به یکی از نمایندگی های تعیین شده توسط شرکت محک واگذار کنید تا کلیه تعمیرات آنرا انجام دهند. یکی دیگر از ویژگی های ترازوی محک قیمت مناسب ترازوهای تولید شده این شرکت میباشد و میتوانید با پرداخت مبلغ مناسب یک ترازو با کیفیت و دقت بسیار بالا را از بزرگترین فروشگاه باسکول و ترازو خریداری کنید.

 

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ