سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

94/2/30
9:53 ص

عناصر و اجزای وب سایت ما باید دارای طول و عرض و اندازه مناسب باشند. به این معناست که عناصر صفحه مانند بنر سایت یا هدر سایت، اندازه محل قرار گیری منو های سایت، اندازه قرار گیری محل تبلیغات سایت، و تمام این عناصر باید از اندازه ی مطلوبی برخودار باشند.

این اندازه مطلوب هم باید با توجه به استاندارد های طراحی سایت باشد و هم باید مطلوب از نظر و دیدگاه کاربران باشد. ما نباید از هدر با ارتفاع زیاد استفاده نماییم، چون مهمترین بخش صفحه ی ما، که قسمت بالایی سایت ما می باشد، با این کار هدر رفته و مخصوص هدر می شود. پس بهتر است اندازه ای در حدود یک / هفتم از نمای ابتدایی نمای سایت را به آن اختصاص دهیم.

و مثلا برای قرار دادن بنر ها و تبلیغات، جدول یا لایه ای در کنار سایت که بهتر است فقط در سمت چپ سایت باشد، به آن اختصاص دهیم که بیشتر از یک / هفتم از عرض وب سایت ما را اشغال نکند.

همچنین یکی از مهمترین عناصری که باید اندازه آن را مهم در نظر بگیریم، محل قرار گیری پست ها و اندازه ی تعریف شده برای هر پست می باشد، که اندازه ای این بخش نباید آن مقدار زیاد باشد که تمام مطالب پست در آن نمایش داده شود و نباید آن مقدار کم باشد که خلاصه ی مطلب پست که در حدود دو خط می باشد، در آن جا نشود.

تمام این موارد را می توانید در طراحی سایت های نمونه شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا با کلیک بر روی نمونه سایت های طراحی شده، مشاهده نمایید.


  

94/2/30
9:53 ص

حتما تا به امروز به سایت هایی مراجعه کرده ایید که فقط مطالب و اخبار وب سایت خود را به صورت یک تیتر مختصر قرار داده اند. در این موارد اغلب دچار سر در گرمی و خستگی در مطالعه تعداد زیادی تیتر شده اید. مثلا فرض کنید که یک روزنامه خریداری می نمایید و از ابتدا تا انتهای آن فقط تیتر مشاهده می نمایید! قطعا کمترین اتفاقی که برای شما بیفتد، خستگی چشم های شما می باشد!

HEO چیست

مسلما بهتر است برای هر خبر و مطلبی که در سایت قرار می دهیم، در ادامه و پایین هر پست، خلاصه و توضیح مختصری از آن را قرار دهیم. حتی بهتر است برای ارتباط بهتر و بصری کاربر با مطلب ما، یک عکس کوچیک که مربوط به پست ما می باشد، در کنار آن قرار دهیم.

این نکته می تواند کمک بزرگی به ما در جذب مخاطب به مطالب و اخبار و پست هایمان کند.

پس سعی کنیم برای داشتن HEO بهتر و نمایش بهتر مطالب سایت برای کاربران و همچنین رعایت اصول طراحی سایت و بهینه سازی سایت، در طراحی سایت خود حتما این مورد را رعایت نماییم.


  

94/2/30
9:52 ص

ما می توانیم نکات زیادی را در طراحی سایت خود رعایت نمایم که در HEO  سایت ما تاثیر گذار باشد و باعث جذب مخاطب نسبت به مطالب ما شود. اما چند نکته اصلی و کلیدی وجود دارد، که تاثیر زیادی در جذب کاربران و مخاطبان نسبت به طراحی سایت و وب سایت ما  می شود.

که در ادامه به طور کامل با این نکات به طور کامل آشنا خواهیم شد.

این نکات عبارت اند از:

  1. طول عناصر صفحه
  2. خلاصه مطالب
  3. انتخاب فونت ها
  4. انتخاب رنگ ها
  5. چیدمان صفحه و صفحه آرایی
  6. انتخاب هدر مناسب
  7. درج تاریخ برای اخبار و مطالب


شما می توانید با انتخاب هر کدام از موارد بالا و کلیک بر روی آنها، به طور کامل توضیحات مربوط به آنها را مطالعه نمایید.


  

94/2/28
10:12 ص

HEO مفهوم جدید و تجربی می باشد که بر پایه و اساس علم روانشناسی، وارد علم طراحی سایت شده است.

اگر توجه کرده باشید، هر انسان و خود ما در نگاه اول به هر شی، عکس، مطلب، حتی انسان ها و تمام اجسام، ابتدا به قسمت خاصی از آن توجه می نماییم. با توجه به این شناخت از نگاه انسان، متخصصان و روان شناسان به طراحان سایت ها توصیه کردند که به این نقاط توجه خاصی نمایند، و در طراحی وب سایت خود از این نقاط بهره بیشتری ببرند.

البته در بسیاری از موارد انسان های با دقت و طراحان با دقت از این نقاط در طراحی خود استفاده می نمودند. چون با توجه به دید خود از این مناطق برای مطالب پر بازدید خود استفاده می نمودند.

HEO چیست

اما در این مقاله می خواهیم به طور دقیق تر و علمی تر این مناطق را به شما معرفی کنیم.

البته مفهوم HEO مفهوم کلی تر از پرداختن به این نقاط است، و فقط بخشی از آن، توجه به نقاط کلیدی در طراحی سایت می باشد.

مفهوم HEO مفهومی جدا از SEO می باشد. و به تمام نکات نمایشی سایت برای بازدید کنندگان می پردازد. نکاتی از قبیل چیدمان صفحه، رنگ ها، فونت ها و... که در ادامه با تک تک این نکات آشنا می شویم.

ما به جز جذب بازدید کنندگان زیاد برای وب سایت خود، باید به این نکته توجه داشته باشیم که نحوه ی نمایش ما برای آنها خسته کننده نباشد. باید کاربری که وارد وب سایت ما می شود، با توجه به رنگ و فونت و قالب و چیدمان صفحه ما دچار سر در گمی برای بازدید نشود.

باید بتواند به راحتی مطالب را مطالعه نماید، بدون آنکه چشم هایش خسته شود.

باید بتواند مطالب مورد نظر خود را در دسته بندی خاص آن مطلب مشاهده نماید.

باید قابلیت این را داشته باشد که خلاصه ای از مطالب هر پست را، قبل از باز کردن آن مطلب، مشاهده نماید، تا در صورت نیاز، اقدام به مطالعه کامل آن نماید.

اینها نکاتی ست که باید در طراحی سایت خود رعایت نماییم، تا به جز سئو ی خوب دارای HEO خوب و نمایش خوب اطلاعات برای بازدید کنندگان باشیم. اگر شما علاقه مند به طراحی سایت هستید و یا از سایت و وبلاگی پشتیبانی می نمایید و یا آن را مدیریت می نمایید، سفارش می نمایم مقالات مربوط به سئو و HEO را مطالعه نمایید، تا در بهینه سازی سایت خود بتوانید آن را اعمال نمایید.

امروزه شرکت های زیادی طراحی سایت را انجام می دهند، اما فقط تعداد انگشت شماری از آنها به تمام این موارد و اصول طراحی سایت و بهینه سازی سایت، دقت می نمایند. پس بهتر است برای طراحی سایت به سراغ این شرکت ها برویم.

در کشور عزیزمان ایران شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا با توجه به تمام این اصول و داشتن طراحان سایت با تجربه، در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت فعالیت می نماید، که می توانید از طریق آدرس سایت این شرکت sitedesign-co.com ، نمونه های طراحی سایت و سایت های بهینه سازی شده ی آنها را مشاهده نمایید، تا با نوع فعالیت آنها آشنا شوید.


  

94/2/28
10:12 ص

جواب این پرسش یک مفهوم می باشد " HEO " . البته HEO باید در کنار تمام موارد سئو رعایت شود تا طراحی سایت و قالب ما باعث جذب مخاطبان شود. میتوانید با خواندن کامل مقالات سئو و مقالات HEO و پرسش HEO چیست، و با کلیک بر روی نام این دو واژه، شناخت کاملی پیدا نمایید.

طراحان سایت امروزه با کار کردن بر روی HEO سایت خود، در کنار سئو، به جذب و ماندگاری مخاطبان و بازدید کنندگان، در سایت خود، توجه می نمایند.

HEO مفهومی ست که برای جذب مخاطبان نسبت به گرافیک سایت ایجاد شد، و با توجه به سلیقه های مخاطبان و تاثیرات رنگ ها و تصاویر بر روی آنها و نوع و زاویه دید آنها نسبت به صفحه، تعریف شده است.

که در ادامه مقالات با آنها آشنا خواهیم شد و با رعایت این نکات در طراحی سایت خود می توانیم تاثیر زیادی بر روی مخاطبان و کاربران بگذاریم، و آنها را نسبت به مطالعه و بازدید از مطالب و پست های خود ترغیب نماییم.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ