سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

98/4/2
2:34 ع

 

باسکول های محک که برای توزین اجسام سنگین کاربرد دارند امروزه و با پیشرفت تکنولوژی بصورت دیجیتال تولید میشوند. باسکول دیجیتال محک امکان نمایش وزن محصول بصورت دیجیتال را بر روی صفحه نمایش خود فراهم میسازد. باسکول دیجیتال محک قابل مقایسه با باسکول های قدیمی نیست و از مزیت های بسیار زیادی برخوردار میباشد. از مزیت های باسکول دیجیتال محک در دقت آن میباشد. دقت باسکول دیجیتال محک بسیار بالاست و دیجتالی بودن آن این ویژگی را به وجود آورده است تا توزین صورت گرفته بصورت کاملا دقیق به نمایش در آید. باسکول دیجیتال محک در انواع مختلفی تولید میشود که برخی از آنها از امکانات زیادی برخوردار هستند. 

 

برخی از مدل های باسکول دیجیتال محک قابلیت اتصال به پرینتر را دارند که امکان چاپ رسید را فراهم میسازد. بعد از توزین، چاپگر ترازو میتواند رسید محصول را صادر کرده و در اختیار خریدار قرار دهد. باسکول دیجیتال محک از صفر کننده خودکار برخوردار میباشد که میتواند بعد از توزین وزن را مجددا صفر کرده تا برای توزین بعدی آماده شود.

 

در باسکول های قدیمی اینکار باید به صورت دستی انجام میشد که همین موضوع عمل به صفر رساندن وزن را کمی با تاخیر مواجه میکرد. در برخی از مدل های باسکول دیجیتال محک حافظه ای تعبیه شده است که این حافظه برای ذخیره قیمت کالاها مناسب میباشد و میتواند تا 10 قیمت را در حافظه خود ثبت کند. این فروشگاه انواع باسکول دیجیتال محک با قیمت مناسب و بصورت گارانتی دار را بفروش میرساند. بزرگ ترین فروشگاه باسکول و ترازو که بصورت اختصاصی در زمینه فروش ترازو فعالیت میکند از تیم پشتیانی و فروش با تجربه ای برخوردار است که میتوانند اطلاعات کاملی را از محصولات و باسکول در اختیار شما قرار دهند تا خرید آگاهانه تری داشته باشید. انواع باسکول دیجیتال موجود در فروشگاه را میتوانید بصورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری نمایید و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ