سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/11/25
10:22 ص

مروزه شما ، تنها با طراحی سایت نمی توانید یک استارت آپ مفید داشته باشید. بلکه در کنار طراحی سایت باید رنکینگ سایت تان در گوگل نیز بالا باشد ،  رعایت کردن سئو برای کسب جایگاه بهتر در گوگل باعث می شود که  شرکت شما در جستجوی اول مشتریان باشد.

بهینه سازی سایت برای ارتقاء رنکینگ سایت شاید هزینه بالایی داشته باشد . شرکت طراحی سایت مبنا به چند نکته کلیدی در این مقاله می پردازد که با استفاده از آن بتوانید سئو سایت خود را انجام دهید.

راه اندازی اولیه سایت

در راه اندازی اولیه سایت بهتر است که شما ازچند ابزار مفید و کاربردی استفاده کنید :

1)        ساخت اکانت Install Google Analytic

این ابزار به شما کمک می کند ، روند رشد سایت خود را تحت نظر بگیرید.

شما برای اینکه بدانید کاربران چگونه وارد سایت شما می شوند و از چه صفحاتی بازدید کرده اند ، نیاز به یک ابزار آمارگیری دارید.

2)        ساخت اکانت در گوگل وب مستر

این ابزار به شما در کنترل سلامت سایت تان کمک بسیاری می کند. شما با استفاده از این ابزار می توانید سرعت ایندکس شدن صفحات ، بررسی خطاهای سایت و بررسی کلمات کلیدی مفید سایت تان را بررسی کنید.

3)        اتصال اکانت گوگل وب مستر به گوگل آنالتیک

این ابزار با استفاده از سیستم آمار گیری سایت ، پیشرفت سایت و همه آمارها را در یک فضا بررسی می کند.

4)        ساخت نقشه سایت XML

شما در طراحی سایت خود ، با طراحی کردن یک نقشه باعث می شوید که ربات های گوگل درک بیشتری از صفحات سایت شما داشته باشند ، و باعث می شود که ایندکس شدن صفحات شما با سرعت بیشتری انجام شود.

5)        مدیریت فایل     robots.txt 

این ابزار به شما این قدرت را می دهد تا ربات های گوگل را در بخش هایی از سایت خود محدود کنید.

جستجوی و تعیین کلمات کلیدی

شما باید هنگام طراحی سایت ، هدف خود را انتخاب کنید. در سئو سایت کلمات نقش بسیار مهمی دارند، شما با توجه به هدفتان باید کلماتی که انتخاب می کنید در راستای نوع فعالیت تان باشد. این کلمات جایگاه شما را در جستجوی گوگل تایین می کنند .

شما با استفاده از ابزار KeywordPlanner گوگل می توانید از پر سرچ ترین کلمات آگاه شوید. این ابزار کارایی مفیدی دارد و کلمات پر جستجو را برای شما به نمایش می گذارد. شما در انتخاب کردن کلمات برای سایت تان باید زرنگی به خرج دهید سعی کنید کلماتی که کم بازدید هست و رقابت پایینی نسبت به دیگر کلمات دارد را انتخاب کنید اینگونه شما شانس بیشتری برای کسب رتبه بالا در صفحه گوگل را دارید.

سئو داخلی سایت

با انتخاب کردن کلمات کلیدی دیگر به راحتی می توانید سایت خود را سئو کنید. سئو داخلی سایت مجموعه ای از فعالیت شما و ارائه محتوا سایت است . با رعایت کردن نکات بهنیه سازی سایت شانس شما در ارتقاء رنکینگ بیشتر می شود.


  

95/11/18
9:45 ص

در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم نکاتی را درزمینه لینکدین و نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی بیان کنیم. اگر قصد دارید از شبکه اجتماعی لینکدین بهره ی کافی را ببرید و استفاده مناسبی برای تجارت خود داشته باشید، کافی ست مواردی که در این مقاله مطالعه می نمایید به طور کامل اجرا نمایید.

برای استفاده بهینه از لیندکین در اینجا ما هفت مرحله را به شما معرفی می نماییم و از شما می خواهیم که این مراحل زا یک به یک اجرا نمایید.

1. داشتن هدف مشخص

اگر قصد دارید کسب و کار خود را با ارتباطات بیشتر از طریق لینکدین بهبود ببخشید بهتر از ابتدا هدف خود را کاملا مشخص نمایید و بدانید که روی چه موضوعی قصد دارید بیشتر تمرکز نمایید.

2. بهینه سازی اکانت لینکدین خود

اطلاعات خود را به صورت کامل در لینکدین قرار دهید و همچنین سعی نمایید فقط از مزیت های شغل خود تعریف نمایید و هرگز بین مطالب خود مواردی که باعث ایجاد تناقض در حرف های شما شود، به کار نبرید.

3. در گروه های مرتبط با زمینه کاری خود عضو شوید

عضویت در گروهایی که در زمینه تجارت شما فعالیت دارد می تواند شما را با همکاران بیشتری آشنا نماید و همچنین می توانید از تجارب عمومی آنها بهره برده و کار خود را رونق بخشید.

4.تعداد دوستان خود را افزایش دهید

ارتباطات خود را تا جایی که می توانید گسترده تر نمایید، اینکار باعث می شود دایره ارتباطات تجاری شما گسترده تر شود و شما با اشخاص بیشتری که در زمینه کاری شما فعالیت دارند ارتباط برقرار نمایید.

5. به ارتباطات و دوستان مهم خود توجه بیشتری داشته باشید

قطعا باید به مشتریان ویژه خود توجه بیشتری داشته باشید و با آنها تعامل بیشتری برقرار نمایید زیاد در دنیای امروز تجارت، داشتن مشتریان وفادار پر سود تر از تبلیغ برای جذب مشتریان جدید می باشد.

6.خود را حقیقی تر جلوه دهید

ارتباطات خود را بهتر و حقیقی تر پیگیری نمایید و با دوستان خود در شبکه اجتماعی لینکدین مانند یک تعامل اجتماعی ارتباط برقرار نمایید و از او در مورد تمام احوالات و روزمره گی هایش سوال بپرسید تا او به اینکه پشت این صفحه یک انسان حضور دارد بیشتر ایمان بیاورد و به شما اعتماد نماید.

7. سخاوتمند باشید و تعامل دو طرفه برقرار نمایید

سعی کنید ارتباطات خود را دو طرفه پیگیری نمایید و همانطور که انتظار دارید دوستانتان به پیغام های شما پاسخ دهند، شما نیز به پیغام های آنها پاسخ دهید و برای مطالب آنها حتما نظر و کامنت بگذارید.


  

95/11/10
10:19 ص

 می دانیم که هر رنگی بر انسان تاثیر خاصی دارد و هر کدام از آن ها حس و حال متفاوتی به انسان اتقال می دهد، ما باید در هنگام انتخاب رنگ مناسب  به این موضوع توجه کنیم. ما می خواهیم از این علم در طراحی سایت را بهره مند شویم زیرا که در طراحی سایت هدف نهایی و اصلی معرفی و فروش محصولات و خدمات است اما ما با مشتریانمان رو در رو نیستیم و نمی توانیم از بسیاری از تکنیک های بازاریابی استفاده کنیم به همین علت روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت بسیار تاثیرگذار است.

بررسی برخی از شرکت های بنام از نظر روانشناسی رنگ

سایت برند ورزشی puma و سایت کوکاکولا از رنگ قرمز برای طراحی سایت خود استفاده کرده اند چرا که دیدن رنگ قرمز موجب افزایش ضربان قلب شده و احساس نشاط و هیجان به کاربر منتقل می کند.

 

اغلب شرکت های تولید ماشین مانند بنز و مازراتی از رنگ نقره ای و طوسی استفاده می کنند که به کاربر احساس پیشرفت و تکنولوژی پیشرفته، خلاقیت و جدیت را انتقال می دهد.

شرکت apple از رنگ سفید استفاده می کند که حس تازگی و سادگی را به بیننده انتقال می دهد استفاده از رنگ مشکی و طوسی بر جذابیت آن افزوده است.

استفاده از رنگ های سرد نشان دهنده حرفه ای بودن و جدی بودن برند تجارتی است مانند سایت شرکت HTC که از رنگ های سبز طوسی مشکی و نوعی آبی و سفید متشکل شده است.

اگر بدون در نظر گرفتن اصول جهانی روانشناسی رنگها و بر اساس محیط ترکیب رنگ سایت را انتخاب کنید ابتدا باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید اما اگر در عرضه جهانی فعالیت دارید بهتر است به اصول جهانی بسیار توجه کنید برای مثال رنگ قرمز برای  مردم روسیه نماد کمونیست است و به آن رنگ حساس بی اعتمادی می کنند و رنگ زرد بیانگر احساس ناراحتی در سوئد، حسودی در فرانسهو تنفر در ایران است. 


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ