سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

93/11/13
9:41 ص

وب سایت ها از طریق اطلاع رسانی به دو دسته تقسیم می شوند که این دو دسته را برای شما تشریح می نماییم:

1-      طراحی وب سایت های  اطلاع رسانی داخلی (اینترانت):

در این نوع وب سایت ها اطلاعات برای شبکه داخلی یک سازمان یا شرکت و یا جامعه مجازی خاص طراحی شده اند؛ اغلب این وب سایت ها حتی اگر نمایی خارج از شبکه درونی خود بر بستر اینترنت داشته باشد، باید توسط نام کاربری مخصوص خود و پسورد آن ، وارد وب سایت شده و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد.

بسیاری از سازمان ها و شرکت های برای کارمندان خود اینچنین اطلاع رسانی می کنند. نمونه ایی از این گونه اطلاع رسانی را می توانیم در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی، با نام سامانه سجاد دید که اساتید و دانشجویان و مسئولین برای دیدن اطلاعات و خبرهای دانشگاه، وارد این سامانه می شوند و اطلاعات و اخبار را مشاهده می نمایند.

2-      طراحی وب سایت های اطلاع رسانی برون سازمانی یا عمومی (اینترنت):

عموما اکثر سایت های خبری که ما مشاهده می نماییم، جز این دسته از وب سایت های اطلاع رسانی می باشند؛ که اخبار خود را به طور عمومی بر بستر اینترنت قرار می دهند. مثل سایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی یا سایت خبرگزاری فارس و....


  

93/11/13
9:41 ص

یکی از مهمترین ویژگی هایی که وب سایت می تواند برای ما داشته باشد باشد، ویژگی کسب درآمد از طریق وب سایت می باشد.

لطفا مقاله درآمد زایی از وب سایت را مطالعه نمایید، سپس به ادامه این مقاله و انواع وب سایت ها از لحاظ در آمد زایی بپردازید. 

کسب درآمد از سایت

وب سایت ها به دو طریق برای ما باعث کسب در آمد خواهند شد:

1-      کسب درآمد از طریق مستقیم توسط وب سایت ها:

در این گونه وب سایت ها معمولا همانگونه که از معنی کلمه مستقیم پیداست، ما از طریق فروش مستقیم کالا به صورت آنلاین کسب درآمد می کنیم؛ حتی این تجارت می تواند از طریق خدماتی باشد که ما به کاربران خواهیم داد؛ و یا حتی اطلاعاتی که در اختیار آنها قرار می دهیم.

2-      کسب درآمد از طریق غیر مستقیم توسط وب سایت ها:

 در این روش مال از طریق وب سایت اقدام به فروش و یا ارائه خدمتی به کاربران را برای کسب درآمد انجام نخواهیم داد.

در وب سایت ما به واسطه اطلاعاتی که وجود دارد توسط کاربران زیادی بازدید خواهد شد، و این کار باعث می شود بنگاه های تجاری در زمینه وب سایت ما، از ما بخواهند برای آنها تبلیغات انجام دهیم که منجر به کسب درآمد برای ما خواهد شد.

و یا ما از طریق وب سایت خود باعث ارتباط مشتریان با شرکت و بنگاه تجاری دیگری خواهند شد.


  

93/11/4
1:26 ع

مهمترین مسئله ایی که برای رتبه بندی سایت ها به آن اشاره می توان کرد، رتبه بندی آنها در موتور های جست و جو می باشد، که این رتبه بندی بسته به امتیاز های بدست آمده توسط وب سایت از قبیل : آمار بازدید ، محتوای مناسب، تعداد لینک ها و... می باشد.

افزایش پیج رنک

تمام این موارد می تواند مربوط به طراحی سایت حرفه ای باشد. یعنی ما می توانیم با طراحی حرفه ای سایت به این نتایج دست پیدا کنیم.

چند اصل مهم در افزایش پیج رنک عبارتند از:

  1. مهمترین اصل که باید برای افزایش و بهبود پیج رنک استفاده کرد، رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد؛ که می توانید با مطالعه بخش بهینه سازی سایت با این اصل آشنا شوید.
  2. همچنین رعایت HEO نیز می تواند تاثیر گذار در جذب مخاطبان باشد، که یکی از موارد امتیاز دهی به طراحی سایت و وب سایت، داشتن آمار بازدید زیاد است.
  3. بعد از رعایت این موارد شما باید اغدام به تبلیغ وب سایت خود در سایت های پر بازدید نمایید. تبلیغاتی که لینک وب سایت شما در آن قرار داشته باشد، البته توجه نمایید، لینک به کلمه ایی که مد نظر شماست که می خواهید نتیجه جست و جوی آن کلمه در اینترنت و موتور های جست و جو وضعیت بهتری پیدا نماید.
  4. نکته مهم دیگری که باید رعایت نماییم، تولید محتوای مناسب و ایجاد ارتباط بین این محتوا می باشد. شما می توانید به عنوان مثال مقالات آموزشی ما را تماشا فرمایید ،و ارتباطات بین این محتوا را که توسط لینک شدن کلمات می باشد، مشاهده نمایید؛ که قطعا باعث افزایش پیج رنک شما خواهد شد.
  5. نکته آخری که برای بهبود پیج رنک و بالا رفتن پیج رنک می توانیم به آن اشاره نماییم، داشتن صفحه های متناظر با وب سایتتان در جوامع مجازی مثل فیسبوک می باشد.

  

93/11/4
1:26 ع

مهمترین مسئله ایی که برای رتبه بندی سایت ها به آن اشاره می توان کرد، رتبه بندی آنها در موتور های جست و جو می باشد، که این رتبه بندی بسته به امتیاز های بدست آمده توسط وب سایت از قبیل : آمار بازدید ، محتوای مناسب، تعداد لینک ها و... می باشد.

این آمار بازدید اگر واقعی باشد و اگر از طریق لینک ها و ارتباط های سایت با کلمات خاصی انجام بپزیرد، باعث میشود در کلمه خاصی سایت ما در رتبه ی بالایی در موتور جست و جو قرار بگیرد. مثلا شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا را اگر بخواهید در موتور جست و جوی گوگل با کلمه طراحی سایت جست و جو نمایید، در رتبه ی بالایی از لیست پیدا شده قرار خواهد گرفت، لینک هفتم از صفحه اول، که این نشان دهنده طراحی خوب سایت و محتوای آن و تعداد بازدید کافی می باشد. این رتبه بندی در سایت های خاصی ثبت می شوند که به اینها پیج رنکینگ نیز می گویند.

در ادامه مقالات به روش های پیشرفت در پیج رنک و افزایش پیج رنک می پردازیم.

پیج رنک


  

93/11/4
1:26 ع

در جهان هستی همیشه معنای رقابت را در تمام فعالیت های روزانه دیده ایم. در زمینه طراحی سایت و وب سایت ها نیز این رقابت وجود دارد.

مهمترین مسئله ایی که برای رتبه بندی سایت ها به آن اشاره می توان کرد، رتبه بندی آنها در موتور های جست و جو می باشد، که این رتبه بندی بسته به امتیاز های بدست آمده توسط وب سایت از قبیل : آمار بازدید ، محتوای مناسب، تعداد لینک ها و... می باشد.

این آمار بازدید اگر واقعی باشد و اگر از طریق لینک ها و ارتباط های سایت با کلمات خاصی انجام بپزیرد، باعث میشود در کلمه خاصی سایت ما در رتبه ی بالایی در موتور جست و جو قرار بگیرد. مثلا شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا را اگر بخواهید در موتور جست و جوی گوگل با کلمه طراحی سایت جست و جو نمایید، در رتبه ی بالایی از لیست پیدا شده قرار خواهد گرفت، لینک هفتم از صفحه اول، که این نشان دهنده طراحی خوب سایت و محتوای آن و تعداد بازدید کافی می باشد. این رتبه بندی در سایت های خاصی ثبت می شوند که به اینها پیج رنکینگ نیز می گویند.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ