سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

92/12/18
12:47 ع

من زمانی که تعداد تجارت هایی را بدون اینکه لیست ایمیلی داشته باشند دیدم شگفت زده شدم.

اکثر این سایت ها و تجارت های کوچک و بزرگ، تمرکز اصلی خود را برای دریافت ترافیک سایتشان از شبکه های اجتماعی می گیرند. این خیلی عالیه، اما بعد چه خواهد شد؟ کاربران به وبسایت شما خواهند آمد، مطلبتان را می خوانند و سایت را ترک می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70 درصد بازدیدکنندگانی که پس از مطالعه، سایت را ترک می کنند هرگز باز نمی گردند. این بدین معنی است که بیشترین تلاش ها و وقت گذاری های شما برای سایتتان به هدر می رود. آیا شما راضی به این هستید؟

من می دانم که چنین چیزی را نمی خواهم. به همین دلیل است که من با یکی از دوستانم برای یافتن یک راه حل خوب که آن نیز، تبدیل کردن بازدیدکنندگان رفتنی به اعضای ثابت و مشتریان بالقوه است همکاری می کنم.

با استفاده از همین روش ساده، اعضای سایت ما 600 درصد افزایش داشته اند.

ما از گرفتن 70 عضو ایمیلی جدید در روز به 445 عضو جدید در هر روز با میزان ترافیک در قیاس با گذشته رسیدیم.

اینها همه با استفاده از یک سرویس دهند? ارائه کنند? خدمات قانونی ایمیل مثل یکی از پلاگین های وردپرس به نام OptinMonster شدنی هستند.

حال این به اصطلاح نگهدارند? کاربر در وبسایت چه می کند؟

خب این پلاگین این امکان را به شما می دهد که حرکات موس و سرعت صفحه به صفحه شدن کاربر را در وبسایتتان ببینید. همچنین این قابلیت را دارد که یک پیام طرح ریزی شده درست در هر لحظه ای که کاربر قصد خروج از وبسایت را دارد به وی نشان دهد.

این مفهوم هر روز در تعارفات ما اتفاق می افتد. فکر کنید، زمانی که یک مهمان در حال ترک خان? شماست، شما او را به برگشتن و ماندن دعوت می کنید. چرا همین کار را به صورت مشابه برای بازدیدکنندگان و مهمانان سایتمان نکنیم؟ من انجام دادم و کار هم کرد!

اگر شما یک وبسایت یا وبلاگی دارید که برایتان مهم است، پس باید کار با OptinMonster را آغاز کرده و ایمیل لیست خود را بسازید.

در طی 10 سال گذشته، تعداد بسیاری از شبکه های اجتماعی را دیدم که آمدند و رفتند. اولیها فرندفید، دیگ، مای اسپیس، پلارک و غیره و غیره بودند. تنها چیزی که برای همیشه نزد خود شما و در امنیت خواهد ماند، اعضای دنبال کنند? شما در ایمیل لیستتان هستند.

در حال حاضر شما با وارد نمودن کد WPB10 می توانید از 10 درصد تخفیف در خرید پکیج های سایت بهره مند شوید.

لطفا نظراتتان را برای ما بنویسید. ما تلاش می کنیم به هم? نظرات پاسخ دهیم.

منبع: wpbeginner


  

92/12/15
10:0 ص

جیمیل به شما پیشنهاد توقف و عدم دریافت ایمیل اسپم به کاربران می دهد و به این صورت دنیای ایمیل مارکتینگ به پایان می رسد

دوباره همه چیز تغییر کرد. جیمیل کار دنیای ایمیلهای اسپم را سخت می کند و ایمیل مارکتینگ ها را محدود می نماید.

این یک شوک برای برخی است خصوصا آنانکه ایمیل های حقیقتا اسپم می فرستادند و کلیدهای عدم دریافت که توسط کاربر می توانست زده شود را مخفی می کردند. آیا انتهای این راه فاجعه ای برای برخی از فرستندگان ایمیل های تبلیغاتی خواهد بود؟ یا آنکه این یک روند جدید و جدا از آن چیزی است که برای اولین بار در سال 2009 دیدیم؟

جیمیل

اگر به 2009 باز گردیم، غول اسپم گوگل -برد تیلور- اعلام کرد که حالا جیمیل روند توقف دریافت ایمیل ها را آسانتر از گذشته کرده است.

از آن زمان شما اگر از ایمیلی که اسپم بود عصبانی می شدید می توانستید (و می توانید!) گزارش آن را به عنوان یک ایمیل اسپم رد کنید. اگر هم می خواستید ایمیل هایی را متوقف کنید، تنها گزین? موجود برای عدم دریافت ایمیلهای مزاحم، کلیک کردن بر روی لینکی در انتهای آن ایمیل ها با نام Unsubscribe بود که البته می توانست خطرات خود را نیز داشته باشد.

تعداد از ارسال کنندگان بودند که تلاش می کردند کاربران دریافت کننده را مجبور نکنند و به همین دلیل کار را تا جای ممکن برای این دریافت کنندگان ساده کرده و این امکان را برایشان گذاشته بودند که بتوانند دریافت ایمیل را متوقف کنند. آنان این کار را با درج لینکی مشخص، پر رنگ و قابل توجه در قسمت بالایی قالب پیام ارسالی قرار می دادند. متاسفانه دیگر تعداد این ارسال کنندگان زیاد نیست که از دریافت کنندگان بپرسند که آیا تمایلی به دریافت ایمیل آنان دارند یا خیر.

برد اعلام کرد که ما در آغاز به کار جیمیل به ارسال کنندگان هشدار می دهیم (همانگونه که هاتمیل و امریکن آنلاین و یاهو می دهند). جیمیل حالا این امکان را به کاربرانش می دهد تا ایمیل ناخواسته ای را انتخاب کرده و آن را به عنوان اسپم معرفی و از لیست مخاطبان ارسال کننده حذف کنند.

هر دوی این راه ها مربوط به ایمیل های ارسال کنندگانیست که راه های قانونی تر و محدودتری راه پیش گرفته اند و در قسمت هدر ایمیل هایشان بخش Unsubscribe وجود دارد. این یک راه برای مبارزه و کاهش ایمیل های ناخواسته است.

در اندک زمانی پس از این اعلان، جیمیل برای آن دسته از کاربرانی که قصد توقف دریافت برخی ایمیل ها را بدون کلیک کردن بر روی Unsubscribe را داشتند برایشان امکان پذیر شد بدون آنکه گزارش یک ایمیل را به عنوان ایمیل اسپم به جیمیل گزارش کنند.

در حال حاضر و با آخرین تغییرات به وجود آمده در جیمیل، منهای آنکه کاربران باید کلاه خودشان را نگاه دارند که باد نبرد، اما روند متوقف سازی دریافت ایمیل های ناخواسته به آسانی صورت می گیرد.


  

92/12/14
10:46 ص

ممکن است با بررسی سئو سایت خود متوجه شوید که سایت شما پیشرفت چشمگیری نمی کند ،در این موارد احتمال بهتر بودن سئو رقبا بیشتر از سایت شما باشد بنابراین برای بهبود اوضاع سئو سایت خود بهتر است به شناسایی سئو رقبا خود بپردازید. با توجه به اهمیت کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت در اینجا می خواهیم تا بیان یکی از سایت های طراحی شده مان در زمینه ترازو شما را با مراحل انتخاب کلمات کلیدی آشنا کنیم.

ترازو

گام اول

در قدم اول مهمترین چیز شناخت تجارت خود می باشد در این راستا باید به نیازهای مشتریان خود توجه داشت برای انتخاب کلمات کلیدی باید دید که مشتریان چه کلمات را جستجو می کنند به عنوان مثال برای سایت ترازو عبارتی مثل ترازو چیست؟ و یا قیمت ترازو می تواند از بهترین کلمات کلیدی انتخابی باشد.

گام دوم

با استفاده از ابزار Google AdWords می توان به بیشترین عبارات جستجو شده پی برد.برای انتخاب درست بهتر است که هر کدام از این کلمات را در گوگل جستجو کرده و رقبای خود را در آن عبارت خاص بشناسید.همچنین با استفاده از ابزار Google Trends می توانید با بیشترین کلمه جستجو آشنا شد.

google-trends

گام سوم

با توجه به اهمیت محتوای مفید و بکر می توانید به سایت های خارجی سر بزنید و با ترجمه مقالات آن ها به ارائه مطلب جدید بپردازید برای مثال در سایت  scale.ir  بخش مقالات مقاله ی تاریخچه ترازو Digi نمونه ای از مقالات ترجمه شده می باشد.در این راستا می توانید تجربیات خود را در قالب مقاله ای نوشته و منتشر کنید.

گام آخر

پس از انتشار مقاله خود در وب سایت خود می توانید مقاله خود را در اکانت گوگل وبمستر خود معرفی کنید و بعد از ایندکس شدن و بک لینک های مناسب بعد از مدت کوتاهی متوجه بهبود وضعیت سئو سایت خود خواهید شد.


  

92/12/7
11:31 ص

از ویژگی های بسیار کاربردی قابل تنظیم در گوگل آنالیتیکس می توان به دسترسی به ریز محتوا و اطلاعات دسترسی پیدا کرد.
در اینجا ما به گردآوری همزمان بخش های انتخابی گزارشات، منوهای داشبوردی و سایر ویژگی های حرفه ای برای کمک به سئوی بهتر سایت شما می پردازیم.
آنچه که شما نیاز دارید تنها پیروی از این یافته هاست. شما می توانید تنها با یک کلیک و دانلود اطلاعاتی که در ادامه می آید 3 کار مهم انجام دهید. در وقت خود برای سئوی بی هدف صرفه جویی کنید، تمامیت سئوی ابزاری از طریق گوگل وبمستر را فرا بگیرید و همچنین از تلاش بیهوده و زمان بر برای سئو از راه های مختلف بکاهید.
تنها کاری که کافیست انجام دهید، کلیک کردن بر روی لینک ها و دانلود فایلهاییست که در ادامه می آید. زمانیکه به پروفایل خود در گوگل وارد شدید، از هیچکدام از این فایلها نگذرید. این روش، برای اولین بار در تارنمای طراحی سایت شرکت طرح و پردازش مبنا برای شما آورده شده است. دقت کنید که ممکن است در صورت لوگین شدن با آی پی کشورمان، دچار مشکلاتی نظیر اخطار و متصل نشدن به فایل مورد نظر شوید.

گزارشات سفارشی

اگرچه که چنین بخشی در گوگل آنالیتیکس وجود ندارد اما کمک رسان خواهد بود. ساخت گزارشات سفارشی، یکی از راحت‏ترین کارهاست. این گزارشات می توانند بسیار با ارزش باشند. ما یک راهنمای سریع برای چگونگی ساخت یک گزارش سریع برای شما داریم. اما اگر بخواهید خودتان هم می توانید فایل های آماد? موجود در اینترنت را نصب کرده و طبق اصول کاری خودتان ویرایش کنید. (اگرچه که چنین چیزی پیشنهاد نمی شود) با ما تماس بگیرید!

گزارش سئو

این یکی را جیمز گورد تهیه کرده و بسیار موثر برای سئو شدن از طریق کلمات کلیدی، صفحات آگهی و معیارهای تجارت الکترونیک است.

گزارش دنباله دار سئو را دانلود کنید.

گزارش سئو

تحلیل واژگان کلیدی

این نوع گزارش محبوب ترین واژگان کلیدی را نمایش می دهد و به دنبال همان ها می رود (البته به غیر از آنانی که گوگل اطلاعاتی درمورد آنها نمی دهد). همچنین متریک‏های متفاوتی نظیر اعتبارات تبدیلی، اهداف تکمیل شده و زمان بارگیری که صفحه را نشان می دهد. برگه های دیگر نیز متریک‏هایی چون عملکرد کلی سایت و اهداف آن را نشان می‏دهند.
گزارش تحلیل واژگان کلیدی را دانلود کنید.

تحلیل واژگان کلیدی

گزارش کلمات کلیدی ناشناخته

این گزارش کلمات کلیدی شناخته شده را دسته بندی و فیلترمی کند و به نمایش در می آورد. هدف نهایی این کار دریافت بازدید بیشتر از راه ایجاد ترافیک هدفمند و سالم است. و هدف اصلی برآورد میزان درآمد از یک محصول، میزان بازدید و تعداد موجودی محصول است.
شما باید وارد بخش این گزارش شده و آنها را بر اساس کلمات کلیدی که برایتان مهم و شناخته شده هستند و می خواهید با آن ها شناخته شوید تغییر دهید. همانطور که در تصویر گرفته شده (اسکرین شات) زیر می بینید، ما اولین واژه را قفل کرده ایم اما باید آنهایی را هم که تنها یک خط تیره دارند و یا شبیه آن هستند حذف کنیم. حسابداران، فروشگاه داران و در کل کسانیکه به صورت مرتب به تجارت و کسب و کار مشغولند، استفاده کنندگان دائم این گزارش خواهند شد.
گزارش واژگان کلیدی شناخته نشده را دانلود کنید.

کلمات کلیدی ناشناخته

گزارش صفحات 404

این بخش توسط پیتر مینیرتزهاگن ایجاد شده که شما باید خودتان آن را تکمیل کنید اما این می تواند بسیار موثر در شناسایی و رفع مشکلات مربوط به خطاهای 404 باشد. در اسکرین شات زیر نحو? تنظیمات این گزارش آورده شده است. ببینید چطور می توان یک خطا را عیب یابی کرد.

صفحات 404

گزارش تفکیک هدف در سئو

یک پکیج آماده از تمام معیار‏های سئو. این گزارش را دانلود کنید.

تفکیک هدف در سئو

گزارش سایتهای رجوع شده

این گزارش توسط آنا لوییس درج و منتشر شده؛ و به مدیر یک سایت تمام اهداف و اعتبارات گفتمانی را جهت کمک به یافتن ارزش لینک هایی که دریافت کرده (به نوعی بک لینک) مشخص می نماید. این گزارش را دانلود کنید.

سایتهای رجوع شده

گزارش تحلیل لینک ها

این گزارش توسط سئوبوک تهیه شده و شما را قادر می سازد تا لینک هایی که بیشترین ترافیک را به سوی سایت شما می فرستند شناسایی کنید، تعداد بازدیدها را بیابید و بعدتر را پیش بینی کنید. گزارش تحلیل لینک ها را دانلود کنید.

تحلیل لینک ها

کدام کلمات کلیدی هستند که به بازدیدکننده به سوی مطلب شما می فرستند؟

این گزارش وظیف? پالایش واژگان کلیدی و نمایش بازدیدکنندگان و همچنین پیش بینی مقدار ارتقای سایت شما را دارد. دیگر وظیف? آن قادر ساختن شما برای کنترل نظرات، هدایت ترافیک به سایت و همچنین اعمال محدودیت در موضوعات معمول است.
شما همچنین می توانید از طریق پیوند مورد نظر برای ویرایش کلمات کلیدی خود استفاده کنید. گزارش کلمات کلیدی غیر برند را دانلود کنید.

کلمات کلیدی ارسال کننده بازدید

داشبورد سئو

مجددا گزارشی از آنا لویس از بلاگ معروف کوزای که به شما معیارهای جستجوی سازمان یافته را نشان می دهد. این معیارها عبارتند از: کارایی کلمات کلیدی برند شده/نشده، صفحات تبلیغاتی ویژه و موارد دیگر. تعداد زیادی از این معیارها را در این تصویر به صورت کلی ببینید. داشبورد سئو را دانلود کنید.

داشبورد سئو


  

92/12/1
7:0 ص

در کتاب راه‏های بی انتها برای بهینه سازی وبسایت، سئو و بازاریابی آنلاین، جان روگنرود، به شما نشان می دهد که چطور پایه های وبسایت خود را استحکام ببخشید و رتبه های بالا را در موتورهای جستجو به دست آورید. در نسخ? خلاصه شده از این کتاب، نویسنده یک خط بیرونی برای یک استراتژی موفق در بهینه سازی وبسایت ها را ترسیم می کند.

the-book

هدف بهینه سازی موتورهای جستجو، ترغیب دائمی crawlerها برای مراجع? همیشگی به وبسایت شماست نه آنکه تنها سایت و صفحات مورد نظر را پیدا کنند اما خب؛ این هم بخشی از کار ربات ها یا Crawlerها می باشد که شما را در صورت لایق دانستن به صفحات بالاتر در صفحات نتایج جستجو ببرند.
درخواست بهینه شدن تنها یک بار نیست اما پردازش نیازمند نگهداری، میزان سازی، تست مداوم وبسایت و مانیتورینگ آن می باشد.
در ادامه، 4 مرحله برای یک استراتژی جهت بهینه سازی سایت آورده شده است. از این مراحل بهترین استفاده را جهت سئوی سایت خود انجام دهید.سئو و بهینه سازی سایت
1- تحلیل هدف بازار فروش
2- کار بر روی کلیدواژه های مورد نظر و توسع? وبسایت در زمینه های مذکور
3- بهینه سازی و تولید محتوا و در نهایت معرفی وبسایت به جستجوگرها
4- آزمایش و تستینگ مداوم وبسایت و سنجش و آنالیز آن توسط ابزارهایی چون گوگل آنالیتیکس

 

 


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ