سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

98/1/21
11:3 ص

همه ما مطمئنا ابزار، وسایل، مدارک و همچنین اموال با ارزشی داریم که مایلیم به بهترین شکل ممکن از آنها مراقبت نماییم و آنها را از دزدیده شدن محافظت کنیم. این اموال و وسایل می توانند در محیط اداری و یا مسکونی شما قرار داشته باشند و هر روزی این امکان وجود دارد که مورد سرقت قرار گیرند به همین منظور شما می توانید با استفاده از یک یا چند گاو صندوق به خوبی نسبت به مراقبت از آنها اقدام نمایید. گاو صندوق به عنوان یک ابزار محافظتی در برابر سارقین به کار گرفته می شود. با توجه به اینکه هر گاو صندوق از چندین لایه آهنی و فولادی تشکیل شده است امکان نفوذ به غیر از روش های اصلی باز کردن با کلید و یا قرار دادن درست رمز آن وجود نخواهد داشت و همین امر می تواند امنیت اموال قرار داشته در آن را به خوبی تامین نماید.

گاوصندوق از چه موادی ساخته می شود؟

با توجه اینکه گاوصندوق محلی برای نگهداری اموال و دارایی های مهمی خواهد بود از این رو لازم است تا از سطح امنیت بالایی نیز برخوردار باشد به همین منظور شرکت های سازنده گاوصندوق در تلاش هستند تا با ساخت گاوصندوق های حرفه ای تر و ایمن تر رضایت حداکثری مشتریان خود را فراهم آورند. گاوصندوق های امروز ساخته می شوند از آهن، فولاد و آلیاژ های ترکیبی مقاوم در برابر جوش و برش ساخته می شوند تا حتی در صورتی که تمام گاوصندوق با قیمت مناسب مورد سرقت قرار گرفت، سارقین با استفاده از دستگاه های جوش و برش نیز نتوانند در بدنه گاوصندوق برش ایجاد کنند.

در صورت فراموشی رمز گاوصندوق چه کنیم؟

گاهی این مشکل پیش خواهد آمد که به دلیل سخت قرار دادن رمز ورودی گاوصندوق رمز آنرا فراموش خواهیم کرد و یا کلید آنرا گم کرده باشید و با خود خواهید گفت با توجه به اینکه بدنه گاوصندوق از آلیاژ های مقاوم و ضد سرقت تشکیل شده است دیگر امکان بازگشایی آن را نخواهید داشت و به همین امر تمامی درب ها را بسته خواهید یافت. این در حالی است که شرکت های سازنده گاوصندوق برای چنین شرایطی نیز راه های چاره ای را قرار داده اند و شما می توانید با پشتیبانی این شرکت ها تماس گرفته و تقاضای بازگشایی گاو صندوق را داشته باشید. از طرف شرکت افراد خبره ای به محل شما اعزام خواهد شد که می توانند با ابزار و وسایل مخصوصی که همراه خود دارند نسبت به بازگشایی قفل گاوصندوق شما اقدام نمایند.

خرید گاوصندوق به صورت آنلاین

با توجه گسترش تکنولوژی وب سایت های بسیاری در حال حاضر اقدام به فروش گاوصندوق می نمایند که یکی از برترین آنها فروشگاه اینترنتی تجهیزات اداری ، فروشگاهی و لوازم جانبی می باشد و شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها نسبت به خرید آنلاین گاوصندوق اقدام نمایید. گاوصندوق خریداری شده توسط شما توسط پیک مخصوص شرکت برای شما ارسال شده و می توانید به راحتی نسبت به انتقال به محیط مورد نظر خود اقدام نموده و برای افزایش امنیت آن طبق آموزش های داده شده نسبت به تغییر رمز پیشفرض قرار داده شده بر روی آن اقدام نمایید.

 

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ